Onze diensten

ICT Assessments

Heb je ambitie en/of ervaring in de IT, maar heb je onvoldoende zicht op je mogelijkheden in de IT op korte en langere termijn?

Onze assessments worden op maat samengesteld en koppelen hard- en softskills aan kansen op de regionale arbeidsmarkt. Indien een opleiding voorliggend is, bieden we inzicht in de haalbaarheid voor het succesvol doorlopen van diverse opleidingsprogramma’s en hieraan gekoppelde baankansen na het behalen van deze opleiding.

Werkervaringsplaatsen

Aan een select aantal kandidaten kunnen wij een werkervaringsplaats aanbieden. Bestaan er door omstandigheden onvoldoende mogelijkheden om een opleiding te volgen of is er naast je opleiding behoefte aan een plek waar je uitgedaagd wordt en leert op het gebied van IT?

Dan is Helden in IT misschien wel dé plek waar jij naar zoekt. Een plek waar je software kunt ontwikkelen, jezelf kunt uitdagen en groeit op persoonlijk- en vakinhoudelijk gebied. Wij bieden een programma op maat, waarbij wij samen met professionals een plan opstellen met hierin persoonlijke- en vakinhoudelijke ontwikkeldoelen.

Praktijkassessment

Op termijn zullen wij een basistraining van 6 weken gaan starten. Hierin bieden wij de basis die nodig is om een vakspecifieke vervolgopleiding te gaan volgen. Hierin komt onder meer het programmeren in Python voor.

Als team wordt binnen een bestaand actueel project samengewerkt en wordt gewerkt aan verschillende beroepsvaardigheden, worden individuele kwaliteiten en teamrollen zichtbaar, en hieraan worden ontwikkeldoelen gesteld. Dit praktijkassessment kan als vervolg op een assessment worden ingezet als basis voor een specifieke vervolgopleiding.

Scroll naar top