Praktijkassessment

Praktijk en theorie samen laten komen

Op termijn zullen wij een basistraining van 6 weken gaan starten. Hierin bieden wij de basis die nodig is om een vakspecifieke vervolgopleiding te gaan volgen. Hierin komt onder meer het programmeren in Python voor.

Als team wordt binnen een bestaand actueel project samengewerkt en wordt gewerkt aan verschillende beroepsvaardigheden, worden individuele kwaliteiten en teamrollen zichtbaar, en hieraan worden ontwikkeldoelen gesteld. Dit praktijkassessment kan als vervolg op een assessment worden ingezet als basis voor een specifieke vervolgopleiding.

6 stappen naar een duurzame baan in de ICT

Online aanmelden

Meld je aan via het online intakeformulier, dan nemen wij op werkdagen binnen 24 uur contact met je op.

Intake gesprek

We nodigen je uit om je aanmelding toe te komen lichten en om elkaar beter te leren kennen.

Assessment

Je gaat een korte online test doen, waarbij je ontdekt welke eigenschappen en (verborgen) talenten je hebt.

Evaluatie Assessment

We lopen samen door de toets heen die je hebt gedaan. En bekijken samen wat een goede volgende stap zijn voor jou.

Kies een opleiding

Als een opleiding je kan helpen om een duurzame baan in de ICT te krijgen. Geven we je advies wat je dan het beste kan doen.

Werkervaringsplaatsen

Als je een opleiding voltooid heb kunnen we je helpen met een stage plek.

Scroll naar top